Skip to content

Ik was vastgelopen. Een burn-out volgens de HA en geen idee hoe ik eruit moest komen. Toen ik bij Patricia kwam was alles zwaar. Geen energie, kon de hele dag huilen en voelde mij zo ontzettend ellendig. Mijn lijf wilde niet meer. durfde amper nog de deur uit. Praten alleen hielp mij niet en zo kwam ik via via bij Patricia terecht.  Wat me hier het meest raakte is dat ik me echt gezien en gehoord voelde. Zonder oordeel. Als een warm bad waar ik langzaam weer tot mezelf kon komen.  De begeleiding, de energetische sessie het lichaamswerk en de gesprekken  hebben mij geholpen om mezelf terug te vinden en mijn grenzen weer te voelen. En wat zo fijn is, Patricia is alles in een. Ze heeft mij laten ervaren wat thuiskomen is en dat kan ik iedereen aanraden. Dank je wel voor je geduld, je gave om rust te brengen en je wijsheid lieve Patricia. Voor alle goede zorgen. Je was de omslag die nodig was in mijn leven. Ik ben er nog niet helemaal maar je hebt mij mijn leven teruggegeven. Ik weet nu wanneer het genoeg is. Ik durf  de straat weer op. Mijn paniek- en angstaanvallen zijn weg. Dat had ik echt niet meer verwacht.

Wat voor mij het verschil maakte, was de begeleiding tussen de sessies.
Juist op de moeilijke momenten. Dat heeft me erdoorheen getrokken. Ik ben mijn vriendin nog steeds dankbaar dat ze me hierheen heeft gestuurd. Dit gun ik iedereen die vastzit en niet meer weet hoe verder.

Zo ontzettend dankbaar 🙏🏻 ❤️

25 augustus 2025

Back To Top